Asistentka/recepční

 

Místo pracoviště: Praha

Informace o společnosti: Jsme jednou z největších poradenských společností na českém i slovenském trhu v oblasti financí a realit. Od roku 1998 jsme získali na českém trhu důvěru více než 550 000 klientů. Poskytujeme také služby přes 4 000 firmám. Služby naší společnosti  Broker Consulting poskytuje přibližně 1500 finančních konzultantů ve více než 100 klientských centrech a kanceláří.

Co přesně bude vašim úkolem?

  • Zajistit chod recepce včetně přepojování telefonických hovorů.
  • Být administrativní podporou pro členy týmu.
  • Zabezpečit evidenci došlé a odchozí pošty a její vyřízení.
  • Uvítat klienty a zajistit jejich občerstvení.
  • Spolupracovat s kolegy.
  • Skenovat a kopírovat dokumenty.
  • Vytvářet prezentace.
  • Rezervovat a připravovat zasedací místnosti.

 

Co požadujeme

  • Zájem o výkon dané pozice.
  • Znalost práce s MS Office.
  • Pečlivost, zodpovědnost a systematický přístup. 
  • Ochotu učit se novým věcem.
  • Proaktivní přístup, selský rozum a snahu dělat věci ještě lépe.

Výhodou bude, pokud se dorozumíte anglicky, máte více než uživatelskou znalost MS Office. Zároveň uvítáme zkušenosti i z jiných nezmiňovaných administrativních činností. 

Koho hledáme?

Do týmu hledáme nejen kolegyni s příjemným vystupováním a reprezentativním vzhledem. Odolnou vůči stresu, důslednou při řešení zadaných úkolů. Uvítáme její proaktivní přístup k řešení problémů i úkolů a ochotu naučit se nové věci. Oceníme všeobecný přehled v oboru stejně jako její komunikativnost.

Co můžeme nabídnout

Zaměstnání ve firmě, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem v ČR s rodinným přístupem ke svým zaměstnancům. Práci v rámci, které si budete moci rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Zodpovědnou a smysluplnou práci s viditelnými výsledky. Mzdu odpovídající zkušenostem a schopnostem. 

Informace o pozici:

Požadované vzdělání: SŠ / VŠ

Komunikační jazyk: Čeština

Jazykové znalosti: Angličtina (mírně pokročilá)

Mzda: 20.000,- Kč

Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek penzijní/životní pojištění, Flexibilní začátek/ konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce

Typ pracovního vztahu:  Práce na plný úvazek 

Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva 

Práce je vhodná i pro: absolventa

Nástup: Ihned

Máte zájem o tuto pozici? Vyplňte prosím kontaktní formulář.

Stisknutím tlačítka „Odeslat“ potvrzuji seznámení se s Prohlášením o ochraně osobních údajů a souborech cookie.

(?)

Společnost Broker Consulting, a. s., bude zpracovávat mé osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, telefon, e-mail, adresa trvalého bydliště a další identifikační a kontaktní údaje, a to za účelem marketingu, který zahrnuje zejména personalizovanou nabídku finančních a realitních služeb. Souhlas je platný po dobu tří let následujících po roce, ve kterém byl tento souhlas udělen. Beru na vědomí, že udělení tohoto souhlasu je dobrovolné a že ho mohu zcela nebo zčásti odvolat. Bližší informace o způsobu zpracování osobních údajů naleznete na https://www.bcas.cz.